Khamis, 3 April 2014

baju rm10


Baju rm10 dan keatas.
Ini lah baju dan palazo  murah yang aku beli dimasjid india dengan harga rm10.Kalau beli dimall harga nya rm20-30. Aku teruskan pencarian ku singgah pula dikedai Muaz. Wow disini banyak pilihan, macam macam design ada tapi harga disini bagi baju dari rm15 dan keatas. Seluar ada, tudung pun ada tapi takde saiz la pula baju yang aku nak.

Sampai dirumah aku buka facebook ada blouse yang aku suka diblouse dua puluh jer warna nya merah harga nya rm20 je.
Aku pun apa lagi terus la order.
Difacebook ada lagi kedai yang aku suka namanya L&Y fashion collection baju dan seluar nya cantik cantik dan yang paling penting harganya murah.kita boleh beli sehelai atau pun borong.

opps sorry lupa pula nama kedai baju rm10 tapi kalau korang nak beli pusing je la keliling masjid india tu mesti korang jumpa dan satu lagi korang google nama tempat aku sebut diatas tu kalau nak beli baju. Ok bye!!

feel like to share??

 
Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips